Utskriven!

Då är det dag två som lilla Bella är utskriven. Det går hur fint som helst. Äter och frodas gör hon. När jag var i Karlstad i onsdags och vägde prinsessan så stannade vågen på 2520 gram. Herre jösses va hon har lagt på sej, haha. Men det är ju det hon ska så ingen är gladare än jag.

Igår var jag och Bella till turistbyrån och hälsade på Linda när hon hade lunch-stängt. Guud va Linda och Bella snosade! Gott så. När jag åkte därifrån stannade jag till på Wienerkonditoriet och köpte semlor. Tänkte åka till morfar och överraska men det gick inte alls bra. Han var inte hemma. Hihi, han hade tagit sej en prommis för att se om vi var hemma så vi åkte/gick förbi varann. När jag varit hemma i ca 20 min ringde jag och då svarade han. Så jag tog Elvis i kopplet och Bella i vagnen och gick bort. Gottade oss kungligt med semlorna. Men jag är nog lite besviken. Trodde att de skulle vara godare faktiskt. De hamnade inte så högt på min topp-lista över semlor. Men nu vet jag det, på Wienerkonditoriet kommer jag nog inte att köpa fler semlor. Smaken är dock som baken – delad. Linda hon älskar semlorna där, så för mej får hon gärna äta upp allihopa, hihi.

Nu ska jag, Bella och Elvis gå till motorklubben och kolla läget. Har stämt träff med Petra där. Sen är det väl fullt med annat folk där också skulle jag tro. Mormor till exempel :) Bäst att börja klä på oss redan nu, det tar ju som sagt var ett tag innan man kommer iväg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador