Rena drömnatten

Oj! Nu är jag glad och full av energi igen. Bella sov hela natten, ja förutom att hon vaknade och va hungrig förstås. Det var så skönt att slippa de där skriken. Pappa Daniel satt uppe till sent i natt och kollade på film å då hade han lilla Bella så jag skulle få sova. Nu är det Daniels tur att sova, han ligger en trappa upp och sussar så gott. Är ju bra om man kan dela upp barnpassandet lite, då är det ju alltid nån av oss som har ork och kraft.

Kollade på Melodifestivalen igår men jag ska erkänna att jag inte har en blekaste aning vilka två bidrag som kvalificerade sej direkt till finalen. Jag somnade i soffan… Men jag hann i alla fall med att höra alla bidrag och såg vilka fem låtar som gick vidare till andra omgången.

Inatt har det kommit mer snö. När ska detta sluta? Å när kommer våren att komma i år? Blir väl jättesent innan all den här snön hinner smälta. Nu är det ca två minusgrader ute och det är ju ganska behagligt. Blir bra det eftersom jag ska till stallet lite senare idag. Annica är på kurs så jag ska ge hästarna lunch idag. Ska bli gött att få komma till stallet en sväng och träffa de två lurviga. Var ju som sagt var ett tag sen jag såg dem. Kanske hinner jag med att longera Freyr en sväng också, det skulle han behöva. Ja, vi siktar på det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador