Kolik?

Nu har vi haft det lite jobbigt i två nätter i rad jag, Bella och Daniel. Kanske kan det vara kolik som är boven. I vilket fall som helst så har Bella skrikit oavbrutet i flera timmar. Puh, det frestar på vill jag lova. Å vad ska det inte göra för lilla Bella då??!!

Nu har jag laddat hela dagen med att ta det lugnt och till och med sovit några timmar. Har oxå gett lilla Bella ett avslappnande bad. Men naturligtvis hoppas jag på en natt utan magknip.

Nu till något roligare. Vi har haft besök här idag. Petra, Jörgen och deras två killar Oscar och Albin har varit här. Gott med fika men framförallt trevligt med sällskap. Hoppas de kommer på besök snart igen.

Imorgon ska jag till stallet. Jag har inte varit där på hela veckan så jag har lite dåligt samvete för det. Men det har inte passat någe bra och det är inte bara att kasta sej i bilen å åka iväg när man har en telning. Daniel har ju jobbat eftermiddag veckan som gått och då brukar vi äta vid ett-tvåtiden. Sen har jag ju varit till BVC också vid den tiden som jag brukar åka till stallet, dvs vid två-tiden. Men till veckan blir det lättare för då är inte Daniel hemma utan jag kan göra mitt eget schema.

Ikväll är det Melodifestivalen igen. Har inte nån förhoppning om att det ska vara nån bra låt med, men får väl titta i alla fall. Finns säkert inge bättre att titta på, brukar vara så himla dåligt på tv lördagar. Söndagar brukar det vara bättre…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador