Äntligen hemma!

Första natten hemma på femman avklarad med Izabella. Hon har varit såå snäll, inte sagt ett ljud. Jag har kunnat amma henne vid varje måltid, dock fått komplettera lite med sondmatning. Verkar som hon trivs i barnskyddet, hon har sovit där hela natten. Har en Besafe Izi Sleep som man kan fälla så barnet kan ligga med rak rygg. Verkar vara ett lyckat val. När vi åkte hem från Karlstad så sa den lilla prinsessan inte nåt heller. Sov som en stock hela vägen hem :)

När Daniel och jag kom hem med Izabella igår em så var det full huset med folk. Mormor, morfar och min moster Annika var här och städade och plockade ihop lite. Måste ju vara rent å fint när den lilla kommer hem för första gången. Tusen tack för allt ni gjort, det är verkligen uppskattat! Annika hade med hemgjorda semlor igår och det var nog de godaste semlorna jag någonsin ätit ever! Mmm, moster du får gärna komma hit med en uppsättning till framöver. Jag bjuder på kaffe!!!

Nu har Daniel åkt upp till Värmullsåsen för att förbereda inför rallyt – igen. Så jag och lilla smulan är ensamma hemma. Inte ens Elvis är här, han fick följa med Daniel. Elvis ja, han blev som galen när jag kom hem igår. Såå lycklig över att se matte och husse igen. Å han har inte vikit en tum från min sida än. Bäst att passa matte så hon inte försvinner bort igen tänker han nog.

Nu ska jag ringa till min kompis Marie Nyberg och lämna en rapport om hur det gått hittills. Kraaam!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador