Bilder på underverket!

Inte så lätt att hinna med att blogga nu för tiden har jag märkt. Tiden bara rinner iväg och det är väl också så att jag har annat att göra. Nåt som är mycket viktigare. Att umgås med det nya tillskottet till familjen, Daniels och min dotter. Tänkte bara visa lite bilder på damen, som än så länge inte har fått något namn…

Jag har nu fått flytta över till patienthotellet så det är lättare för mej att ta emot besök nu. Bara så ni vet… Dock får andra inte träffa lillråttan tyvärr. Det dröjer nog ett tag tills dess också skulle jag tro. Igår kom min moster Annika på besök vid lunch. Sen på eftermiddagen kom Louise och sedan Daniel. Så det var fullt upp! Idag ska mamma och pappa komma en sväng.


PICT3249

Blir såå arg när jag inte får vara ifred i min varma säng! Ja humör som heter duga har hon iaf.

 

 

PICT3243 Nyvaken! Jag har just vaknat till liv efter kejsarsnittet.

 

 

PICT3244

Inte så dumt att ligga hos mamma.

 

 

PICT3245 Jaha, en liten flicka ja. Men det är väl inte mars redan?! Jag fattar ingenting…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador