Bad, nej tack!

Igår förmiddag tog de bort EKG:t på Izabella. Så nu är det bara kontrollen för syresättningen som är kvar. Troligtvis tar de bort den idag. Vore ju underbart, börjar bli trött på alla sladdar som hon sitter fast i. Sonden, den kommer nog att få sitta kvar nån vecka till. Hon måste ju kunna ammas till hundra procent innan den tas bort.

Vi fick allt besök igår, jag och Izabella. Jan Yng dök upp på förmiddan och stannade några timmar. Tack för besöket! Anders m familj ringde sent på eftermiddagen å sa att de inte hann komma. Det hade dragit ut på tiden och de var tvungna att handla och äta å sen bege sej hem. De får gärna komma en annan dag istället. nu hade jag ju fått besök ändå tidigare under dagen så det var ju helt ok.

Izabella har tagit sitt första bad. Det var inte populärt kan jag säga. Hon skrek hjärtskärande nästan hela tiden. Det var först på slutet som hon lugnade ner sej. Tror inte at hon njöt av upplevelsen, haha. Tyvärr hann jag inte med att ta kort, men jag ska göra det nästa gång hon får bada. Förhoppningsvis visar hon upp lite gladare miner då :)

Inga besök inplanerade idag. Får ägna mej åt att kolla på film och kanske scrapbooka lite. Har börjat med ett album åt Izabella. Men jisses vilken tid det tar att skära ut bokstäver och symboler. Satt i lördags kväll några timmar och det var inte mycket jag hann med. Måste försöka komma ut på en promenad också. Igår var jag inte ut på hela dagen. Dessutom, förutom att jag behöver lite frisk luft, så måste jag handla. Mineralvattnet är slut, igen!

 

IMG_1051 Se vilken fin skylt Izabella har fått av Louise!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador