Besök gånger två

Jaja då var det en ny dag igen då. En ny dag på Avd 10 på Centralsjukhuset i Karlstad. Men nu ser jag verkligen ljuset i tunneln. Inte så många dagar till som jag behöver vara kvar här. Finns inte ord vad härligt det ska bli att få komma hem med lilla Izabella.

Izabella har fått en jättefin röd filt med Laban-motiv på av Marie Nyberg. Den tackar vi för! Kommer att passa perfekt i barnvagnen. Marie och jag satt på rummet ett tag och pratade innan vi lämnade bort Izabella så vi kunde gå bort till kafeterian. Lite fika var inte så dumt. Jag var lite småhungrig så jag tog faktiskt en smörgås till kaffet istället för en godbit.
Var så kul att träffa Marie, har inte sett henne sedan hon fyllde år i augusti. Har ju varit meningen flera gånger att jag skulle åka å hälsa på henne men det har liksom inte blivit av. Måste snart göra ett besök hem till henne, hon och Daniel har ju köpt hus och flyttat. Å jag har inte sett deras nya bostad än!

Mormor kom vid sju-tiden. Hon hade med käk från Mc Donald´s. Ja, jag var så sugen på det tidigare under dagen så då kom jag på att jag kunde ju be mormor ta med en Lilla Menyn. Den satt precis där den skulle.

Nej nu ska jag skrapa två Triss-lotter. Håll en tumme för att det blir vinst, hehe.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador