Öde

Jepp, nu har jag piggnat till. Har till och med ätit frukost för flera timmar sen. Petra och Jörgen hade ju med sig husvagnen igår så de sov över efter nattens eskapader. Å när man har så trevliga gäster måste man bjuda på en ordentlig frukost. Kaffe, rostat bröd, ost, marmelad, juice och kokt ägg. Det var riktigt gott!

I parken var det inge drag, det var nästintill pinsamt. Ja inte var det många själar där inte. Jag och Daniel stannade inte ens kvar till det var slut utan vi smet hem vid ett-tiden skulle jag tro. Nej, nåt mer parken blir det inte för min del. Troligtvis är det många som sparar sej till helgen dock, det är ju marten här då och av erfarenhet vet jag att det brukar vara hyffsat med drag i byn då.

Tur att man har kul på förfesterna istället. Vi var ett glatt gäng på nästan 10 personer som satt ute på vår veranda och mös. Drack, åt och pratade! Precis som det ska va.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador