Så var det måndag

Riktigt skitväder. Har regnat hela förmiddan, nu är det visserligen uppehåll men det är kallt som bara busen. Var upp till stallet en sväng vid lunch. Gav hästarna hö och tog av Freyr eksemtäcket som jag satte på igår. Sedan följde jag med Annica hem och fick en god kopp kaffe. Vi passade även på att kolla efter foderhäst till Annica. Svarade på nåt mejl och ringde en dam. Men hästen var inte så intressant så den strök vi från listan. Det kommer flera, var så säker. Kusen vi var till Lesjöfors och tittade på igår var riktigt trevlig. Fastän det var ett varmblod, hehe. Det kan bli bra om det nu blir det stoet. Ev ska vi till Ulricehamn å kolla på en svensk ridponny oxå. Den tycker jag verkade mycket potent.

Tänkte visa er några bilder som jag tog när jag var i Östra Ämtervik hos familjen Birkebro.

 

kattungar

Tre gulliga kattungar, 8 veckor gamla

 fonix2

Fönix vom Lindenhof

 

fonix1  Fönix vom Lindenhof

fonix3

Fönix vom Lindenhof

 

Nu ska jag kolla mejlen och sen gå en trappa ner. Kanske finns det nåt halvbra att se på tv:n?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador