Vit som snö

Förvånad?! Ja det kan man lugnt säga. När jag vaknade imorse snöade det ute. Och inte på lite vis heller. Men marken var för varm så snön smälte direkt. Gräsmattan blev dock lite vit.

Har just pratat med både Louise och Therese på MSN. Trevligt att småprata lite… Louise satt på jobbet och var hungrig. Skulle gå å fika nu så vi sa hej då. Therese var hemma med valpen Xandor. Han har varit lite krasslig i ett par dagar men det verkar som han är på bättringsvägen. Skönt! Inte kul när så små valpar blir dåliga.

Jag känner mej utvilad idag. Igår däremot, kunde jag ha sovit hela dagen om jag velat. Gjorde inget nyttigt förutom att jag tog en 40 min promenad med Elvis. Sen var det slappa hela dagen. Ska åka till stallet till klockan 13. Hoppas Annica kommer dit också så vi kan tarja lite. Hästarna ska motioneras idag med. Tror jag ska longera Freyr och rida Gardur. Igår fick de ju vila eftersom de var på tävling i lördags. Tyckte det var schysst mot dem. Men nu är det bara att ta nya tag. Till helgen ska vi till Torsby alla tre. Jag ska rida Freyr och Gunilla ska rida Gardur. Sover kvar där för på söndag ska vi till Hannäsbanan och rida kurs för Hinni. Freyr ska gå två pass och Gardur bara ett. Ska bli skitspännande! Å en bra genomkörare för mej och Gardur inför Nora-tävlingen helgen därpå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador