Tur till Dalarna

Igår var jag med Annica till Falun och tittade på foderhäst. Det var ett fint varmblodssto på 8 år som lystrar till namnet Chanel. Annica har nu bestämt sej för att prova henne och vi får se när hon kommer till Gumhöjden. Ska inte dröja allt för länge hoppas jag, det ska bli såå spännande! Å roligt för Annica att äntligen få en häst att pyssla om och rida igen.

Har varit på träning med Elvis idag också. Valpgruppen hade träff på brukshundklubben. Vädret var väl ingen höjdare men träningen med Elvis gick bra ändå. Han följde mej fint. Fot, sitt och ligg funkar riktigt bra nu och det är jättekul. Bara att träna vidare. Gruppen ska ses även nästa tisdag på klubben. Kul att det är så många som hänger i.

Imorgon tänkte jag åka å sola på förmiddan. Jag är blekare än en albyl. Pinsamt. Å nu så närmar sig badsäsong och sommar med stormsteg, så lite färg vill jag ju ha. Dessutom är det ju 60-årskalas till lördan. Ska bli riktigt roligt, hoppas kalaset blir lyckat. Hörs mer imorgon för nu ska jag lägga mej. Nattelinatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador