Dan före dan före dopparedan

Jepp, om bara två dagar så är det julafton. Då kommer tomten! Får man väl hoppas i varje fall, hehe.
Det var nästan lika lugnt på jobbet idag. Elvis fick följa med redan i morse så han tyckte förstås det var toppen! Till lunch hade jag med mej Janssons frestelse, prinskorv och massa rödkål. Gott värre! Vi får väl se hur det blir ikväll, men igår låg jag å fes hela kvällen och natten. Trodde nästan Daniel skulle slänga ut mej till slut. Ja jag kan faktiskt hålla  med om att det inte luktade gott direkt, rutten fisk beskriver det nog ganska bra.

Igår efter jobbet fixade jag lite julklappar. Till Annica och Mats (de får en gemensam), mamma, pappa och Daniel. Vad det är kan jag ju inte skriva här för jag är ganska säker på att några av de uppräknade personerna läser denna blogg. Särskilt de kvinnliga… Nu ska jag fixa en grej till åt Daniel (vet inte vad än, hrm) och så måste jag köpa lite hundgodis till de fyrfotade hundvännerna. Freyr han får en morot och ett äpple eller två! Lilla Leijah (Daniels brorsdotter) ska ju också självklart få nåt av tomten, vet inte vad än dock. Vad svårt det är, har ju inte en blekaste aning vad den lilla damen varken behöver eller önskar sej. Daniel får kolla upp om det står nåt på önskelistan tror jag.

Nej nu ska jag ta mej en liten eftermiddagslur. Känner mej lite trött så det är väl lika bra att inta ryggläge en minut eller två. Blir ju ganska intensiva dagar framöver så det gäller att inte ligga på minussidan redan nu vad gäller ork och energi. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador