Fotografering

Jaha, då har man varit modell för en timme då. Ja, Elvis han var med han också! Vi blev fotade tillsammans med en annan kvinna och hennes Golden Retriever Åda. Jag är inte helt säker på var bilderna ska användas men jag tror det är till  en hemsida för turistverksamheten i Hagfors. Vi skulle föreställa två som var ute och gick på promenad med hundarna. Himla spännande och kul var det i alla fall. Å jag hoppas det blev bra. Fick se några kort på Elvis å de var gudomliga. Blev lovad att vi skulle få varsitt porträtt på hundarna så jag är såå nyfiken. Vill ha nuuuu! Hundarna tyckte nog att det var skitroligt de med. Ja inte först för då fick de gå i koppel. Men sen släppte vi dem och ja, det blev ett himla springande och skuttande vill jag lova. Fotografen hade svårt att hinna med de snabba rörelserna. Hehe, nu ligger Elvis helt utslagen på köksgolvet. Tror tollaren är lite trött?!

Annica kommer och hämtar mej ca tjugo över fem. Jag ska följa med henne på ett “Perfect home-party”. Vet inte riktigt vad det är men det blir nog bra. Kul att få komma ut å träffa lite folk om inte annat. Jag får väl skriva imöra och berätta vad det var för nåt. Å om jag köpte nåt förstås, för det vet jag, att de säljer grejer alltså. Vad annars när det gäller “kärring-party”, haha?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador