Fullmåne

Måndag eftermiddag spenderade jag på motorklubben istället för på Uvåns Näringslivscenter. Var tvungen att få iväg några fakturor ang sponsringen till vägbygget uppe i slalombacken. Flöt på fint utan några direkta problem förutom ett smärre pappersstopp i kopiatorn. Men en händig tös som jag fixade det utan mankemang. Kände mej dock trött och sliten på eftermiddagen. Så pass trött att jag kände att det inte var läge att åka till stallet så jag frågade Annica snällt om inte hon kunde ta hand om Freyr. Å det gjorde hon förstås. Tusen tack Annica! Det var såå skönt att bara halvsova framför tv:n. Imorse när jag åkte till jobbet så var det fullmåne. Så nu är min fråga: Var det därför jag var så trött igår? Har i alla fall inte haft några problem med att sova  inatt…

Har idag satt upp julgranen på jobbet. Det blev riktigt fint. Kanske ska vi fixa lite mer pynt till granen för just nu är det lite dåligt på den fronten. Ja, vi får väl se om vi kan hitta nåt i förråden att sätta i granen.

Har inga direkta planer för kvällen. Ja, jag ska till Freyr förstås. Sen blir det väl bara att vila, behöver nog det skulle jag tro. Känner nu att jag börjar bli sliten. Nu ska jag gå hem, hej hej!

Kommentarer

Anonym sa…
Ha ha! Jag vet varför du är så trött hi hi! Ring mig så ska jag förklara mer ingående. Det går över om bara några veckor. Typ 12 eller så...

Louise
Haha, ja jag vet nog vad du syftar på! Hannelore är troligtvis inne i en stark tillväxtperiod. Det är bara att acceptera att man är trött. Det är bra för jag behöver inte åka till stallet varje dag om jag inte orkar. Annica ställer upp till 100%, jätteskönt!
Ha det gott, kram.
Fullmåne kan ha betydelse.. Har hört flera som känner av det extra mycket när de är gravida.
Att ta hand om Freyr är bara roligt. Stallets lilla troll.

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador