Gardur gick som en dröm!

Ja jisses, både idag och igår gick Gardur bra. Mycket bra. Men allra bäst idag. Inte några konstigheter när vi var ute och tölten börjar bli riktigt bra. Freyr fick vila igår men idag red jag ganska långt. Även han gick som en klocka. Till och med den ökade tölten funkade bra! Va roligt det är att rida då :) Blir ju inte sämre av att vädret är så härligt. Ska rida båda hästarna imorgon med. Annica och jag ska träffas kl 13:00 i stallet. Börjar bli standard nu, hehe!

Igår hade vi en enkel grillfest här. Det var jag och Daniel förstås, å Eric, Therese och Ola. Hemmagjorda klyftpotatis och grillspett. Mums filibabba va gott det var. Något säger mej att det inte var sista gången vi tillagade detta.

Ikväll blir det lugnt. Vi ska bort till Eric och Therese en sväng. Jag har just gjort klart en ananaspaj som vi ska ha med och bjuda dem på (recept på pajen finns på bloggen, se tidigare inlägg). Eric är ganska förtjust i den pajen om man säger så. Desto roligare är det då att bjuda på den. Therese har bara ätit den en gång å då var hon riktigt sjuk så hon vet inte riktigt vad hon tycker om den. Men det får hon chans att ta reda på sen.

Nej nu ska jag gå ner å messa Therese och höra med henne när vi ska komma. Trevlig kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador