SM-guld till FBK!!!

Yes! Igår blev det klart. Färjestad kämpade till sej SM-guld i hockey. Helt enkelt skitkul. Kollade på hela matchen och den var spännande från början till slut.

Annars gjorde jag inte så mycket annat igår. Jobbade i Torsby och kom inte hem förrän vid fem-tiden på eftermiddagen. Jag hämtade mamma på hennes jobb eftersom jag hade Golfen. Så mamma var utan bil. Vi passade på att gå in en sväng på en butik i Hagfors som heter L Store. De hade total utförsäljning så vi hittade allt lite fina kläder. Köpte ett linne, en t-shirt och en tunika. Daniel köpte vi en skjorta till. Sen fick broder Stefan några plagg. Hoppas det duger åt honom, han kan vara lite kinkig när det gäller kläder. Annars får väl pappa eller Daniel ta dem…

Idag ska jag till stallet. Sitter här och väntar på att mamma ska komma med bilen. Hon slutar kl 13 idag och borde komma inom den närmsta timmen. Jag ska låna Golfen idag igen. När jag kommer tillbaks från stallet tänkte jag passa på att åka å handla inför påsken. Lika bra att bulla upp med lite käk. Kan ju alltid hoppas att det blir bra väder så man kan grilla :) Måste åka till bolaget också, en eller annan cider smakar gott i vårsolen. Måste kolla med Daniel om han vill ha några öl eller så… Hörs sen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador