Valborgsmässoafton

Blir lugn för min del. Ska nog inte ens åka å titta på nån brasa. Daniel ska med Anders och fira lite grann. Själv blir det myskväll hemma med Elvis. Han är nybadad inför utställningen imöra och jag vill inte att han ska lukta rök… Ja, kalla mej petig men sån är jag. Marie, min goa vän ska med på utställningen. Ska hämta upp henne i Forshaga 7:30, tänkte vara på plats vid Mariebergsskogen till kl 8:00 när området öppnar. Elvis ska in som första hund i sin ring och det är prick klockan 9! Skönt för då behöver man inte vänta och man vet precis när man ska in. Dessutom kommer man hem ganska tidigt. Vi stannar nog ett tag ändå, är ju så många fina hundar att se på.

Idag har hästarna fått vila. Ja Gardur har ju fortfarande ingen sko bak så honom kan jag inte rida. Men det kommer en hovis ikväll som ska sätta på skon, perfa! Måste ju hinna å träna innan nästa helg. Då gäller det. Hoppas båda hästarna sköter sej.

Håll nu tummar och tassar för att det går bra för Elvis på utställningen imorgon. Jag börjar bli lite nervös…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador