Högt upp i det blå

Ja då har man flugit då. Jättehäftigt! Startade vid Hagfors flygplats, flög sen över Ekshärad, Gustava, Gummhöjden och sist Hagfors. Vädret kunde inte vara bättre, sikten var utomordentlig. Flyger gärna nån mer gång om jag får chansen. Tack Gustav för att du gav mej denna upplevelse!

Gardur red jag på banvallen idag. Gick bra, har börjat pressa honom mer i gångarterna nu. Tycker att det är dags att jag kan kräva lite av Gardur-gubben. Galoppen och tölten funkar bra. Traven kommer mer och mer men är fortfarande väldigt ostabil. Skritten är alldeles för överilad i början men blir bättre efter 5 min. Men vem har den tiden på sej på tävlingsbanan??!! Ser det dock bara som positivt att han vill framåt, har saknat lite motor tidigare. Nu ska jag försöka åka till Hannäsbanan till veckan så jag får träna lite på plats. Vore skönt att få köra igenom programmen både med Freyr och Gardur.

Väntar på att Daniel ska komma hem från Anders. Var nån timme sen han gick men det dröjer nog ett tag till innan han kommer. Han brukar ta tid på sej när han går dit. Får väl sitta på verandan å njuta av det fina vädret så länge. Vi har fått i ordning stol och bord där så det är jättemysigt. Ska grilla ikväll, troligtvis blir det att avnjuta middagen ute på verandan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador