Var är solen?

Uppe med tuppen idag. Åt frukost redan vid sju-tiden i morse. Daniel skulle nämligen iväg å jobba lite så jag gick upp jag med. Ingen idé att ligga ensam i sängen å tvinna när man kan sitta framför datorn :)

Idag ser det inte ut som om det ska bli något vidare fint väder inte. Tyvärr! Jag som hade sett fram emot en fin vårdag i stallet. Men det är klart, än finns det chans att molnen försvinner och släpper fram solen. Klockan är ju bara 08:40 nu. Å jag åker nog inte till stallet förrän vid lunch-tid. Tänkte rida båda kusarna idag. De har vilat några dagar nu så de behöver lite motion.

Tävlingssäsongen närmar sej och nu har jag bestämt mej för att vara med på kurs. Både med Freyr och med Gardur. 17 maj är det kurs på Hannäsbanan utanför Kil. Instruktör är Hinni från Norrköping. Ja han bor där nu alltså men han kommer från Island. Jag har ridit för honom några gånger tidigare och jag tycker han är jättebra. Ska bli kul att ta med Freyr och se vad han tycker om honom. Jag har ju bara ridit Gardur på hans kurser tidigare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador