Norrköping tur och retur

Igår var jag med Gunilla (Gardurs ägare) till Norrköping igen. Vi lämnade stoet Lára för träning och var till ATG-kliniken i Mantorp med August på spattröntgen. August ska visas 9 maj och alla hästar måste vara spattröntgade. Röntgen visade inget konstigt så vi kunde åka hem nöjda och belåtna. Men det blev en låång dag. Gunilla hämtade mej i Hagfors redan klockan 03:10, puh! Vi var tillbaka i Hagfors vid 16-tiden skulle jag tro.

Så igår kväll gjorde jag inte många knop. Satt å slöade framför tv:n ett tag, men kände att det var lika bra att krypa ner i sängen. La mej strax efter 21:00 tror jag… Å gissa om jag sov gott inatt?! Känner mej pigg och utvilad idag.

Ska till stallet lite senare idag, vid lunchtid. Ska mocka och prata skit med Annica. Hästarna ska vila så jag ska inte göra nåt med dem. Ikväll är det äntligen valpkurs igen. Ska bli så kul! Jag har varit duktig och tränat en hel del med Elvis. Om han är på humör ikväll eller inte, ja det återstår att se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador