Wallander –Hämnden

Bio igår kväll klockan 19 i Hagfors. Filmen var kanonbra! Se den gärna om ni gillar deckare. Jag och Daniel promenerade den lilla biten till bion tillsammans med Anders och Helena. Ja, de var också med. Det var de som först frågade om vi hade lust att hänga med.

När vi kom hem från bion var vi lite hungriga så vi latade till oss och beställde pizza. Jag åt en med köttfärssås, räkor och lök på. Mycket tillfredsställande. Är bra i magen nu efter jag tog bort gallan i höstas. Förut kunde jag inte äta pizza eller fet mat för jag fick så himla ont. Men nu går det finfint, har inga känningar alls efter galloperationen. Underbart! när vi ändå var ute å åkte (hämtade pizza) passade vi på att hyra en film, Bond - Quantum of Solis. Tyckte den var helt ok, men Wallander var bättre. Så igår blev det två filmer, ja ibland får man liksom mysa till det i tillvaron, hihi.

Daniel jobbar idag :( Var inte så längde sen han åkte. Blir lite av en kortdag för honom idag för han trodde han skulle vara hemma vid 17-tiden. Kort arbetspass för att vara honom det! Nu när Daniel ändå är borta så här på annandag påsk så tänkte jag spendera en stor del av dagen i stallet. Förvånad? Nej, det är nog ingen. Har gjort upp med Annica att vi ska mötas där kl 13, så än har jag lite tid på mej. Tänkte faktiskt ta en sväng hem till mamma och pappa också, var så länge sen jag var där. Mamma har föreslagit att vi ska få låna deras Ergorapido, så vi vet om den funkar bra eller ej innan vi köper en. Tycker jag var ett bra förslag! Mamma är så snäll å smart :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador