Film och långpromenad

Jepp, jag hann med en film igår. Trevligt! Moon hette den och jag förstod inte riktigt slutet men annars var den bra, haha. Efter att filmen var slut tog jag, Bella och Elvis en långpromenad ner till mormors jobb. Ja Elvis fick naturligtvis inte följa med in där så han dumpade jag av i mormors bil ute på parkeringen. Inne på “hälsan” var det förstås många damer som ville se och klämma på lilla Bella. Det tyckte hon var toppen, så mycket uppmärksamhet! Jag hann med att få mej en kopp kaffe och 20 minuter i massagestolen. Helt enkelt vad jag behövde. Det var ljuvligt att bli knådad bak i ryggen och över skuldrorna. Tror jag ska hälsa på mormor på hennes jobb oftare. Å det är ju inte så dumt om man går dit heller, då får man ordentligt med motion och frisk luft. Det tar ca 45 min att gå dit och så ska man hem också så det blir ju en promenad på en å en halv timme ungefär. Lovely.

Jag har dragit sönder blixtlåset på barnvagnen. Nej, det var inte dålig kvalitet utan det var jag som slet i det med kraft. Å de flesta som känner mej vet hur stark jag är. Så då kan ni tänka er... Ska åka till Sy å Sånt i Uddeholm nu på förmiddagen och se om de inte kan laga det. Hoppas jag verkligen annars ligger jag risigt till. Varför var jag tvungen att dra så där i blixtlåset när det ändå satt som det skulle, ja nästan alltså? Handlade ju bara om max en millimeter fel... Ja nu har jag lärt mej det i alla fall. Ska kolla på nätet var butiken ligger och kanske står det till och med när de har öppet. Jag har aldrig varit där tidigare.

I eftermiddag bär det av till stallet. Det gjorde jag och Annica upp redan igår. Kanske slår jag till med att longera Freyr idag. Lovar inget, allt beror på hur lilla Bella sköter sej. Nej nu är det bäst att sluta blogga och göra mej i ordning istället. Å kolla var Sy å Sånt håller hus. Tjingeling gott folk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador