Rallycross- EM i Höljes 2009

Ja då är det snart dags att åka till Höljes. Vi ska försöka komma iväg imorgon lunch. Jag ska bort till stallet först och se till hästarna, katterna och kaninen. Sen bär det av. Håller på att förbereda färden för fullt. Ganska mycket som ska fixas, gasol, stolar, mat, kläder och husvagnen ska vara klar för avfärd. Igår packade vi in tallrikar, muggar och bestick, grytor och lite annat smått och gott. Just nu håller jag på att göra taco-köttfärs, senare ska vi göra en ost- och kasslersallad och kycklinggryta. Skönt att ha en egen husvagn till Höljes för en gångs skull. Då blir det lite mer ordentligt, kan packa in massa grejer som man ska ha och som sedan kan vara kvar i vagnen. Dessutom måste man inte städa ur den så fort man kommer hem på söndag kväll. Ska bli såå kul att komma upp till Höljes med alla vännerna, vi är ganska många som ska bo på samma ställe. Å iår ska Daniel och jag faktiskt hjälpa till. På torsdag ska vi stå och ta inträde. Kul att få hjälpa till nån gång, för i år ska vi ju vara där i fyra dagar. Kan bli drygt att inte ha nåt meningsfyllt uppdrag under alla dessa dagar. Nu kommer jag alltså inte att blogga på ett par dar. Men jag hoppas ni hittar tillbaka till bloggen. Ses på måndag?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador