Baileystryffel

Ja det var den pralinen som jag föll för ikväll! Har redan slukat den med hull å hår. Ja, visst var den god, men jag vet inte om det smakade så mkt Baileys inte. Så något besviken är jag nog…

Jag har just kommit hem från stallet annars. Jag och Annica mockade och tog in hästarna för kvällen. Däremellan han vi fika och prata en hel del strunt. Men också livsviktiga saker förstås! På söndag ska jag följa med henne till Klässbols-trakten och kolla på en treårig Welshponny. Kanske kan det vara nåt. Är en valack som är inriden och 136 cm hög. Ska bli spännande att se vad det är för nåt.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem från Pekås, han är å handlar lite. Ikväll ska vi nämligen göra egen pizza. Mums, det är gott det. Blir ganska mycket olika fyllning på: köttfärssås, champinjoner, räkor, lök, skinka och så ev feferoni. Jag vill inte ha feferoni men det vill Daniel. Så vi brukar lägga det på en del av pizzan.

Nej nu har jag inte tid mer, här ska göras pizza! Trevlig helg :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador