Hungrig...

Tar en liten paus från mitt kopierande, så jag passar på att skriva lite i min blogg. Är på min praktikplats och jobbar. Jag väntar dock på att klockan ska bli 12:00 så jag får äta lunch. Idag har jag med mej ris och kasslerlåda m ananas och champinjonsås, gott!

Oj, vad jag väntar på min nya bärbara dator. Jag har beställt en Dell Studio med 320 GB hårddisk och 15" skärm. Trodde faktiskt att den skulle komma igår men icke sa nicke. Hoppas den dyker upp idag. Är så svårt att vänta på saker som man har beställt, vill ju ha dem på en gång. Nuuuu! Men den som väntar på något gott... heter det väl.

Ikväll ska jag till stallet. Mocka och ta in hästarna å förstås ge dem kvällsmat. Annica ska på möte med SISU för westernryttarnas räkning. Sa till henne att då passar det ju utmärkt att jag tar stallet så slipper hon tänka på det mitt uppe i allt diskuterande med bidrag.

Nej nu ska jag fortsätta kopiera lite innan det är matdags.
Kjam

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador