Höstpigg Freyr

Igår var jag till stallet redan på förmiddagen. Hade möte med AF kl 14 så då åkte jag och Annica till stallet lite tidigare. Vi mockade och drack kaffe innan vi longerade våra hästar. Vet inte vad det var med dem för de var lite tokiga och ystra både Freyr och Zombra. De hoppade runt som andra kängurur, haha! Det hör inte till vanligheten att lilla Freyr-gubben gör sådana språng bara så där. Kan det var höstvädret som gör dem så ystra?!

På eftermiddan var jag som sagt till AF och skrev på ett papper ang praktik på Uvåns Näringslivscenter.Ska börja där redan på måndag. Trevligt! När jag ändå var i farten åkte jag till Uvån för att Kjell (min handläggare där) skulle skriva på även han. Sen tillbaka till AF och lämna in pappret. Nu är allt klart inför praktiken.

Igår kväll var jag till Anna på Lingon & Blåbär-party. Ett företag som säljer kläder, till stora som små. Köpte faktiskt ett startpaket för baby. Var jättegulligt och inte alls dyrt. Fick fyra plagg för 299 kr! Ja nu är jag lite rustad, hehe. Kommer inte att köpa så mkt barnkläder för jag kommer att få en hel del, det vet jag redan nu. Har en kusin i Torsby som vill bli av med kartongvis med kläder! Å så har jag andra kompisar som har kläder som de vill bli av med. Perfa!

Idag får jag besök av Louise och lilla Melina från Karlstad. Ska bli kul. Melina är bara 2 månader gammal, ska bli kul å se hur Elvis reagerar…  Hoppas han inte är allt för påflugen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador