Kvällsmat hos mamma och pappa

Just kommit hem från mina föräldrar. Där fick jag kvällsmat. Ost- och broccolisoppa och smörgås. Gott! Nu ska jag bara fixa ihop nåt att ha i min matlåda tills imorgon. Får nog bli pasta med sweet & soursås eller nåt annat enkelt.

Igår var jag med Annica till Klässbol och kollade på en häst. Men det var inget som verkade intressant så hon fortsätter kolla vidare. Har ju Zombra så det är ju eg ingen panik. Men hittar hon ett bättre objekt så lämnar hon tillbaka henne. Ja vi får väl se hur det  blir. Just nu har hon ingen annan häst som hon ska titta på, får se om det dyker upp nåt intressant. Efter turen till Klässbol åkte vi till stallet. Mockade och pysslade om hästarna lite. Jag longerade Freyr, men jag tyckte han var lite lat. Hade svårt att få honom att galoppera på volten. Men hästarna har väl sina dagar de med…

Nu ska jag sätta mej framför tv:n ett tag tror jag. Klockan är bara 19:32 så än är det inte dags för att gå å knyta sej.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador