Nattamat

Jag och Elvis var till stallet en sväng igår. Mockade och tog in hästarna. Naturligtvis var Annica också där så vi hjälptes åt. När jag kom hem sen tog jag en värmande dusch och sedan en kvällsprommis med vovven. Under promenaden så ringde mamma, hon var på motorklubben så jag och Elvis gick dit. Började så smått planera in en resa till Ullared. Jepp, nu är det tänkt att det ska handlas. Vi har inte riktigt bestämt datum än men vi sa att vi skulle försöka komma iväg så fort som möjligt, julen lackar jue. Om man åker en söndag å kommer hem sent måndag kväll behöver man bara ta ledigt en dag. Låter inte det som en bra idé?!

Igår kväll slutade älskling lite tidigare än vanligt. Lastbilen ska in på service i Karlstad idag så han åkte ner med den redan igår kväll. Fick ta en Lecab-bil hem därifrån. På hemvägen stannade han till på Mc Donald´s å köpte mat. Så när klockan var 23:00 nästan exakt, satt jag i vardagsrummet och mumsade på en cheeseburgare. Det var såå gott. Vilken tur att jag har en sån omtänksam sambo som förser en med hamburgare från Mackie!!!

Ja, nu är det inte lång tid kvar. Till jag får se älgar och alpackor alltså, hehe. Jag har med mej kameran idag så jag tänkte ta några bilder. Men tyvärr så glömde jag ladda batteriet så jag hoppas verkligen att det finns ström kvar… Är det inte typiskt så säg?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador